Hľadáme šikovných ľudí do tímu

Kto som

Volám sa Jaroslav Ilek a som zakladateľom tohto webu, autorom ebooku "7 tipov ako ušetriť na finančných produktoch", autorom viac ako 200 článkov o financiách a regionálnym riaditeľom v spoločnosti Swiss Life Select Slovensko a.s., ktorá je súčasťou švajčiarskej skupiny Swiss Life.

Vediem tím finančných poradcov, pre ktorých som mentorom, koučom a občas aj bútľavou vŕbou.

Pomáham im zlepšovať systém práce a pracovať efektívne. Klienti ich vyhľadávajú sami a môžu si vyberať, s kým budú spolupracovať. Vďaka tomu si vedia si slušne zarobiť, mať čas na seba a rodinu a navyše sú prínosom pre trh a inšpiráciou pre iných poradcov.

Čo robíme

Zameriavame sa na komplexnú správu osobných financií. Jej nosnou časťou je tvorba majetku a jeho dlhodobé zhodnotenie. Okrem toho pomáhame ľuďom s financovaním bývania, ochranou rizík straty príjmu, zabezpečením na dôchodok a poskytujeme investičné poradenstvo.

Ak to zjednoduším, tak použijem poslanie spoločnosti Swiss Life: Pomáhame ľuďom žiť život podľa vlastných predstáv.

Koho hľadáme

Sme na ceste vytvoriť nové obchodné tímy vo viacerých mestách na Slovensku. Preto hľadám nadšených obchodníkov a odvážnych manažérov, ktorí sa neboja, majú radi výzvy a chcú, aby niečo za nimi zostalo.

Vieme zaškoliť nováčikov a vieme prijať aj skúsených obchodníkov z fachu alebo manažéra so skupinou obchodníkov. Ľudia so skúsenosťami sú vo výhode.




V akých mestách môžete pôsobiť

Momentálne máme kancelárie v mestách Bratislava, Trenčín, Žilina, Košice a Prešov, kde máme dobré zázemie.

Plánujeme otvorenie ďalších kancelárií v krajských a okresných mestách. Ich otvorenie je podmienené nájdením samostatného manažéra, ktorý nám s otvorením pomôže a zastreší chod kancelárie.

Čo hovoria ľudia, ktorí so mnou spolupracujú?

Čo budete robiť

Obchodník/finančný sprostredkovateľ

  • vyhľadávanie a akvizícia nových klientov
  • obchodné stretnutia s klientmi a pravidelné stretnutia s prémiovými klientmi
  • poskytovanie služby prideleným existujúcim klientom a spracovávanie leadov na potenciálnych klientov, napr. aj z tohto webu
  • mailová a telefonická komunikácia s klientmi, finančnými inštitúciami a obchodnými partnermi
  • príprava finančných plánov a ponúk finančných produktov
  • príprava a uzatváranie zmlúv (investície, hypotéky, poistenie, DDS, DSS)
  • administratíva spojená s finančným sprostredkovaním

Manažér obchodného tímu

  • aktívne rozširovanie obchodného tímu
  • zapracovanie nových obchodníkov a asistovanie pri konzultáciách s klientmi
  • participácia na tvorbe obchodných a marketingových plánov
  • stanovenie plánov aktivít, ktoré smerujú k splneniu ročných a mesačných cieľov
  • kontrola priebehu plnenia úloh a aktivít a ich konsolidácia s plánom
  • vytváranie pozitívnej a proaktívnej atmosféry v tíme
  • vedenie, koučovanie a mentorovanie obchodníkov

Čo za to dostanete

Vaša odmena bude naviazaná na výkon. Odmeňovací systém je maximálne spravodlivý a motivačný. Na ľuďoch nešetríme. Príjem najlepších obchodníkov ďaleko prekračuje hranicu 5.000 € mesačne. Nemáme žiadne limity. Za excelentné výsledky dostanete excelentnú odmenu.

Príjem je zložený z viacerých zložiek a všetky z nich môžete ovplyvniť svojimi aktivitami a výsledkami.

Spolupráca je možná ako SZČO, ale aj formou s.r.o. V období zapracovania je možné sa dohodnúť na fixnej odmene a v odôvodnených prípadoch aj na spolupráci formou TPP. Záleží na našej dohode a vašich preferenciách.

Čo ponúkame

  • zázemie silnej švajčiarskej spoločnosti
  • perspektíva osobnostného rastu a kariéry
  • absolvovanie bezkonkurenčného vzdelávacieho programu
  • prepracovaný systém benefitov (príspevky na paušál, príspevky na operatívny lízing, firemné dovolenky pre najlepších, zľavy vo finančných inštitúciách pre celú rodinu a ďalšie)
  • firemné akcie a teambuildingy
  • pohyblivá pracovná doba a možnosť práce aj z home office





Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • obchodnícke zručnosti
  • proaktívny prístup
  • samostatnosť v riešení pracovných úloh
  • tímová orientácia
  • ambicióznosť a cieľavedomosť
  • rýchle osvojovanie poznatkov a ochota na sebe pracovať
  • efektívne zvládanie stresových situácii
  • analytické zručnosti a dobré komunikačné schopnosti
  • skúsenosti s vedením tímu sú výhodou

Hľadáme kolegov, ktorí nepracujú dlho a tvrdo, ale rýchlo a efektívne. Hľadáme kolegov, ktorí majú radi pravidlo 80/20 a sú si vedomí toho, že len niektoré činnosti v práci a živote sú naozaj dôležité.

Idete do toho?

Ak áno, tak ma kontaktujte cez formulár nižšie. Napíšte mi niečo o sebe, napr.:

  • v ktorom meste chcete pôsobiť,
  • v akej oblasti teraz pracujete,
  • v čom ste naozaj dobrý a prečo si máme vybrať práve vás.

Následne sa dohodneme na osobnom stretnutí. 

Teším sa na spoluprácu.

Jaroslav Ilek

Chcete platiť menej za svoje finančné produkty?