Hľadáme šikovných ľudí do tímu

Kto som

Volám sa Jaroslav Ilek a som zakladateľom tohto webu, autorom ebooku "7 tipov ako ušetriť na finančných produktoch", autorom viac ako 200 článkov o financiách a regionálnym riaditeľom v spoločnosti Swiss Life Select Slovensko a.s., ktorá je súčasťou švajčiarskej skupiny Swiss Life.

Vediem tím finančných poradcov, pre ktorých som mentorom, koučom a občas aj bútľavou vŕbou.

Pomáham im zlepšovať systém práce a pracovať efektívne. Klienti ich vyhľadávajú sami a môžu si vyberať, s kým budú spolupracovať. Vďaka tomu si vedia si slušne zarobiť, mať čas na seba a rodinu a navyše sú prínosom pre trh a inšpiráciou pre iných poradcov.

Čo robíme

Zameriavame sa na komplexnú správu  majetku a osobných financií. Jej nosnou časťou je tvorba majetku a jeho dlhodobé zhodnotenie. Pomáhame ľuďom s financovaním bývania, ochranou rizík straty príjmu, zabezpečením na dôchodok a poskytujeme investičné poradenstvo.

Ak to zjednoduším, tak použijem poslanie spoločnosti Swiss Life: Pomáhame ľuďom žiť život podľa vlastných predstáv.

Koho hľadám

Rozširujeme obchodné tímy vo viacerých mestách na Slovensku. Preto hľadám nadšených obchodníkov a odvážnych manažérov, ktorí sa neboja, majú radi výzvy a chcú, aby niečo za nimi zostalo.

Vieme zaškoliť nováčikov a vieme prijať aj skúsených obchodníkov z fachu alebo manažéra so skupinou obchodníkov. Ľudia so skúsenosťami sú vo veľkej výhode. A práve tých preferujeme.

V akých mestách môžete pôsobiť

Momentálne máme kancelárie v mestách Bratislava, Trenčín, Žilina, Košice a Prešov, kde máme dobré zázemie.

Vieme otvoriť ďalšie kancelárií v krajských alebo okresných mestách. Ich otvorenie je podmienené nájdením samostatného manažéra, ktorý nám s otvorením pomôže a zastreší chod kancelárie.

Čo hovoria ľudia, ktorí so mnou spolupracujú?


Čo budete robiť

Obchodník/finančný sprostredkovateľ

  • vyhľadávanie a akvizícia nových klientov
  • obchodné stretnutia s klientmi a pravidelné stretnutia s prémiovými klientmi
  • poskytovanie služby prideleným existujúcim klientom a spracovávanie leadov na potenciálnych klientov, napr. aj z tohto webu
  • mailová a telefonická komunikácia s klientmi, finančnými inštitúciami a obchodnými partnermi
  • príprava finančných plánov a ponúk finančných produktov
  • príprava a uzatváranie zmlúv (investície, hypotéky, poistenie, DDS, DSS)
  • administratíva spojená s finančným sprostredkovaním

Manažér obchodného tímu

  • aktívne rozširovanie obchodného tímu
  • zapracovanie nových obchodníkov a asistovanie pri konzultáciách s klientmi
  • participácia na tvorbe obchodných a marketingových plánov
  • stanovenie plánov aktivít, ktoré smerujú k splneniu ročných a mesačných cieľov
  • kontrola priebehu plnenia úloh a aktivít a ich konsolidácia s plánom
  • vytváranie pozitívnej a proaktívnej atmosféry v tíme
  • vedenie, koučovanie a mentorovanie obchodníkov

Čo za to dostanete a forma spolupráce

Vaša odmena bude naviazaná na výkon. Odmeňovací systém je maximálne spravodlivý a motivačný. Na ľuďoch nešetríme. Priemerný príjem 10 najlepších obchodníkov je 5.054 EUR mes (priemer za rok 2022). Priemerný príjem 5 najlepších obchodníkov je 7.368 EUR mes (priemer za rok 2022). Z koľkých? V tíme mám aktuálne 14 ľudí na "plný úväzok".

Nemáme žiadne limity. Za excelentné výsledky dostanete excelentnú odmenu.

Príjem je zložený z viacerých zložiek a všetky z nich môžete ovplyvniť svojimi aktivitami a výsledkami.

Pri obchodníckych a manažérskych pozíciách zmluvu uzatvárate so spoločnosťou Swiss Life Select Slovensko a.s.

Spolupráca je možná formou SZČO (registráciou v NBS sa stávate SZČO, ale živnosť nie je potrebná) alebo formou s.r.o., čo dáva zmysel hlavne pri vysokých príjmoch. Spolupráca formou TPP je možná len pri pozícii asistent podpory obchodu alebo špecialista starostlivosti o klientov. Záleží na našej dohode a vašich preferenciách.

Pre nových kolegov vieme poskytnúť podporu na rozbeh podnikania v podobe vstupného bonusu. Samozrejme k tomu dostanete štandardný príjem podľa dosiahnutých obratov.

Čo ponúkame

  • zázemie silnej švajčiarskej spoločnosti
  • bezkonkurenčné online nástroje
  • perspektíva osobnostného rastu a kariéry
  • absolvovanie bezkonkurenčného vzdelávacieho programu
  • prepracovaný systém benefitov (príspevky na paušál, príspevky na operatívny lízing, firemné dovolenky pre najlepších, zľavy vo finančných inštitúciách pre celú rodinu a ďalšie)
  • firemné akcie a teambuildingy
  • pohyblivá pracovná doba a možnosť práce aj z home office





Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • obchodnícke zručnosti
  • proaktívny prístup
  • samostatnosť v riešení pracovných úloh
  • tímová orientácia
  • ambicióznosť a cieľavedomosť
  • rýchle osvojovanie poznatkov a ochota na sebe pracovať
  • efektívne zvládanie stresových situácii
  • analytické zručnosti a dobré komunikačné schopnosti
  • skúsenosti s vedením tímu sú výhodou

Hľadáme kolegov, ktorí nepracujú dlho a tvrdo, ale rýchlo a efektívne. Hľadáme kolegov, ktorí majú radi pravidlo 80/20 a sú si vedomí toho, že len niektoré činnosti v práci a živote sú naozaj dôležité.

Idete do toho?

Ak áno, tak ma kontaktujte cez formulár nižšie. V prvom kroku mi postačujú stručné informácie, ale ak chcete napísať niečo viac, môžete to vpísať do formulára.

Následne sa dohodneme na online alebo osobnom stretnutí. 

Teším sa na spoluprácu.

Jaroslav Ilek